پاک کننده رنگ مو - مزایا و محدودیت ها
نوشته شده توسط : سعید

 

پاک کننده رنگ مو چیست؟
یک ماده کش کننده مصنوعی رنگ مو ، که به آن ماده پاک کننده رنگ مو یا کش کننده رنگ مو نیز گفته می شود ، بسیار کارآمد و یکی از کم خطرترین راه ها برای از بین بردن رنگدانه های رنگی مصنوعی از موهای شماست. اگر تمایل دارید که مانند پیکسل پلاتینیوم گوئن استفانی به یک "زیر دریایی زرد" تبدیل شوید ، ادامه مطلب را بخوانید!

سلامتی مراقبت از مو Stealth: یک برطرف کننده رنگ مخصوصاً برای از بین بردن رنگ اکسیداتیو (دائمی) موها طراحی شده است. محصولات پاک کننده رنگ معمولاً آمونیاک یا مواد سفید کننده ندارند. اگر مارک مناسبی انتخاب کنید و فقط گاهی از محصول استفاده کنید ، صدمه قابل توجهی به موهای شما وارد نمی کند.

حس مشترک در مورد رایحه ها: پاک کننده های رنگ برای استفاده در خانه مناسب هستند ، اما اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل ها را به دقت دنبال می کنید و محصول را به درستی استفاده می کنید. تحمل بوی قوی گوگرد ممکن است برای بعضی از افراد دشوار باشد ، بنابراین شستن چندین بار مو در مرحله شستشو توصیه می شود بیشتر بوی آن کاهش یابد. در مورد رایحه ها حس مشترک داشته باشید!

هنگامی که شما نیاز به استفاده از نوار رنگ دارید؟
1. هرج و مرج رنگی برای از بین بردن رنگ ناخواسته: اگر مارک دیگری از سایه دلخواه خود را امتحان کردید و از آن چیزی که می خواستید تیره تر به نظر برسد ، نوار پاک کننده رنگ BFF جدید شماست !. یا اگر موهای بلوند طبیعی خود را به رنگ تیره تری درآورده اید ، اما از نتایج آن خوشتان نمی آید ، یک استریپر رنگ را به عنوان نجات دهنده خود در نظر بگیرید! در هر صورت ، پاک کننده رنگ مو م wayثرترین راه برای معکوس کردن کاربرد نامطلوب رنگ و دستیابی به پایه مناسب برای یک رنگ جدید است.

موی برنجی تن در خانه
2. از بین بردن رنگ قبل از درمان: این محصول می تواند برای از بین بردن تجمع برنامه های رنگی قبلی ، موهای شما را برای رنگ آمیزی مجدد آماده کرده و سایه مورد نظر شما را بدست آورد.
لحظه های قبل: حذف رنگ چگونه کار می کند؟
در طول زمان پردازش ، ماده پاک کننده رنگ با کارکرد 1. ورود به ساقه مو 2. سپس شکستن مولکولهای بزرگ رنگی که توسط رنگهای اکسیداتیو در موها رسوب می کنند. ذرات مولکول های رنگ آنقدر کوچک می شوند که از روی مو شسته شوند. این محصول نه تنها رنگدانه های مصنوعی را از آخرین رنگی که استفاده کرده اید ، بلکه همچنین از تمام رنگ های قبلی نیز پاک می کند.

خلاصه سفید کننده: پاک کننده رنگ ، رنگ موی طبیعی شما را روشن نمی کند زیرا حاوی سفید کننده نیست (موارد استثنائی نیز وجود دارد). این محصول فقط برای پاک کردن رنگدانه های دائمی رنگ مو که قبلاً استفاده شده است ، بدون سفید شدن طراحی شده است.

در اینجا یک مختصر سفید کننده وجود دارد: اگر بخواهید رنگ طبیعی اصلی خود را بازیابی کنید و در گذشته از سفید کننده استفاده کرده اید ، این محصول کار نخواهد کرد. پاک کننده رنگ موهای شما را به رنگ از قبل سفید نشده بر نمی گرداند زیرا رنگدانه طبیعی موجود در موهای بکر زیرین شما روشن و تغییر یافته است. پاک کننده رنگ تمام رنگ مصنوعی را از موهای شما پاک می کند و پایه روشن شده زیرین را نشان می دهد.
پس از اتمام روند حذف رنگ ، انتظار یک رنگ زیبا را نداشته باشید. با این حال ، می توانید پایه مناسبی برای رنگ آمیزی مجدد موهای خود پیدا کنید تا به رنگ دلخواه خود برسید. این همان چیزی است که این محصول برای آن طراحی شده است.

آفتاب پرست های رنگی: کسانی که می خواهند به رنگ طبیعی خود بازگردند ممکن است از نتایج ناامید شوند. بسیاری از افراد عامل پاک کننده رنگ خود را بخاطر گذاشتن ته رنگهای گرم مقصر می دانند (به همین دلیل است که شما به سختی می توانید یک ماده پاک کننده رنگ با درجه بالایی را ببینید). با این حال ، این زیره ممکن است نتیجه فرآیندهای قبلی مرگ باشد. رنگهای دائمی زمینه ای گذشته ممکن است برخی از رنگدانه های طبیعی موجود در موهای شما را از بین برده و مواد استخراج کننده رنگ این موهای ناخوشایند را نشان دهد.

ترانسفورماتورهای رنگی: آیا یک پاک کننده رنگ یک رنگ نیمه دائمی دارد؟
این محصول بی نظیر روی رنگهای شدیدی مانند آبی ، قرمز روشن ، صورتی ، بنفش یا سبز کار نمی کند. با عرض پوزش ، بچه های رنگین کمان و gals! این فقط روی رنگهایی کار می کند که از سازندگان پراکسید استفاده می کنند ، بنابراین در از بین بردن رنگهای مستقیم مانند حنا و سایر رنگ های گیاهی و همچنین رنگ های نیمه دائمی یا موقتی بی تأثیر است.

True Colors: ممکن است شما برخی از گزارش ها را در مورد حذف موفقیت آمیز رنگ مد نیمه دائمی با استفاده از مواد کش آورنده رنگ مو مصنوعی خوانده باشید. با این حال ، آنها برای استفاده استفاده نشده اند. یک توضیح احتمالی این است که محو شدن قابل توجه رنگهای واضح ممکن است در اثر شستشوی چند بار با شامپو شفاف کننده و شستشوی مو با آب بسیار گرم ، بیشتر از عمل پاک کننده رنگ ایجاد شود.

بروزرسانی: مواد پاک کننده مستقیم رنگ برای کمک به خلاص شدن از شر رنگهای نیمه دائمی و آزمایش بیشتر با رنگهای مد تولید شده اند.

به طور خلاصه واقعیت های آفتاب پرست رنگی معمولی ،
آ. نتیجه به رنگ طبیعی و تاریخچه رنگ مو بستگی دارد.

ب اگر موهای قهوه ای طبیعی خود را سیاه رنگ کرده اید ، ممکن است قهوه ای مایل به قرمز باشد.

ج اگر موهای بلوند طلایی خود را به رنگ قهوه ای تیره رنگ کرده اید ، احتمالاً با یک بلوند کمی مایل به قرمز مواجه خواهید شد.

د اگر از موهای تیره و طبیعی خود سایه روشن تری گرفته اید ، پاک کننده رنگ باعث می شود که رنگ مصنوعی موهای شما برطرف شود و پایه روشن شود.

ه اگر قبل از مرگ دائمی در سایه تیره ، موهای شما تا حدی خاکستری شده باشد ، موهای سفید شما نارنجی می شود. شما ممکن است برای رنگ آمیزی یا انتقال به موهای خاکستری طبیعی خود نیاز به کمک رنگگرای خود داشته باشید.

کنترل آسیب: آیا پاک کننده رنگ به موهای شما آسیب می رساند؟
برای کنترل کم آسیب ، به خاطر داشته باشید که استریپ رنگ فقط بدون تغییر ساختار موهای شما ، رنگهای مصنوعی را از بین می برد. استفاده از آنها نسبت به استفاده از مواد سفید کننده یا محصولات پایه آمونیاک آسیب کمتری به موهای شما می زند. با این حال ، قرار دادن موها در معرض شامپو چند بار و شستشوی زیاد آب گرم می تواند موهای شما را از روغنهای طبیعی تهی کند و باعث خشک شدن رشته شما شود. استفاده از نرم کننده بعد از آن یک امر ضروری است! برای کمک به بازگرداندن رطوبت و نرمی باید یک درمان تهویه عمیق انجام شود. برای اینکه موهایتان روی داغ نگه داشته شود ، کنترل آسیب را انجام دهید!

اگر فقط گاهی از مواد کشش دهنده رنگ مو استفاده کنید ، آسیب جدی به موهایتان نخواهید خورد. استفاده بیش از حد از محصولات سلب رنگ می تواند موهای شما را خشک ، متخلخل و مستعد شکستگی کند. از آنجا که دستگاه های کشش رنگ مو یک لایه کوتیکول برجسته ایجاد می کنند ، ممکن است پس از کشیدن موهای خود ، رنگ پریدگی سریعتری را تجربه کنید.

برای حفظ یکپارچگی موهای خود ، از مواد پاک کننده رنگ مو به میزان متوسط ​​استفاده کنید و مارک تجاری را انتخاب کنید که حاوی سفید کننده در فرمول نیست.

نحوه استفاده از پاک کننده های رنگ: Fab 5 مرحله:
توجه داشته باشید که یک اتاق سرد و خنک محیط مناسبی برای استفاده از پاک کننده روز نیست. همچنین ، حتماً از لباس و سطوح اطراف خود محافظت کنید زیرا محصول می تواند آنها را لکه دار کند. همیشه دستکش بپوشید و اطمینان حاصل کنید که تمام وسایل استفاده شده از پلاستیک یا شیشه هستند.

مرحله 1– موهای خود را دو بار با یک شامپوی شفاف شامپو کنید. موهای خود را بشویید و با حوله خشک کنید زیرا قبل از استفاده باید تمیز و مرطوب باشد. طبق دستورالعمل ، برخی از محصولات (مانند مو پاک کننده JoBaz) باید روی موهای خشک استفاده شود. موهای شما باید در هر دو حالت کاملا تمیز باشد.

مرحله 2– کیت های پاک کننده رنگ در دو بطری جداگانه حاوی محلول اسید و یک عامل کاهنده گوگرد موجود هستند. شما باید دستورالعمل ها را دنبال کنید و آنها را با هم مخلوط کنید تا باعث واکنش شیمیایی شود.

مرحله 3– در مرحله کاربرد ، باید سریع کار کنید زیرا هنگامی که محلول ها با هم مخلوط می شوند ، محصول اثر خود را از دست می دهد. با استفاده از یک برس رنگ بلافاصله مخلوط را روی موها بمالید. اگر موهای بلندی دارید ، ممکن است راحت تر محصول را در دستکش بیاندازید و آن را با نوک انگشتان بمالید. برای اطمینان از توزیع یکنواخت ، از یک شانه پلاستیکی دندانه دار استفاده کنید.

مرحله 4– هنگامی که مو به خوبی با این ترکیب اشباع شد ، یک کلاه مخصوص پردازش روی موهای خود قرار دهید و به مدت 20 دقیقه حرارت متوسط ​​اعمال کنید. برای گرم نگه داشتن مو می توانید از سشوار استفاده کنید. اعمال گرما به باز شدن کوتیکول و تسریع در حذف رنگ کمک می کند. اگر از سشوار استفاده نمی کنید ، درب پلاستیکی را با حوله بپیچید تا موهایتان گرم شود.

مرحله 5– مرحله شستشو مهمترین قسمت فرآیند است و باید به درستی انجام شود. در طی این مرحله ، شما ذرات رنگ مو را می شوید. شامپو را بزنید و کاملاً بشویید و آب را چند بار هدایت کنید. هر شامپو باید با شستشوی گرم و طولانی همراه باشد تا کوتیکول ها را باز نگه دارد. اگر از آب سرد استفاده می کنید ، محصول کار نمی کند. اگر موهایتان را به اندازه کافی شستشو ندهید ، ذرات رنگی که در موهای شما باقی مانده در هوا اکسید می شوند و دوباره منبسط می شوند. هنگامی که ذرات رنگ را کاملاً از بین نبرید ، ممکن است مجدداً تیره شدن ناخواسته را تجربه کرده و ظرف 24-48 ساعت پس از استفاده دوباره به رنگ ناخواسته برگردید. شستشوی اضافی به شستشوی بوی شدید و نامطبوع محصول نیز کمک می کند.

موهای شما بعد از شستن چندبار شستشو کمی خشک خواهد شد ، بنابراین مقدار زیادی نرم کننده بزنید و بگذارید چند دقیقه بماند تا با خشکی آن مقابله کند. برای مهر و موم شدن کوتیکول ها باید از یک ماده پر کننده پروتئین خنثی استفاده شود.

بستن چرخه: رنگ آمیزی مجدد
اگرچه دستورالعمل های روی جعبه می گوید شما می توانید موهای خود را در همان روز رنگ کنید ، من توصیه می کنم قبل از رنگ آمیزی موهای خود را برای چند روز استراحت دهید. اگر برنامه های رنگی قبلی موهای شما را خشک و بیش از حد متخلخل می کند ، پس از استفاده از پاک کننده رنگ این حالت حتی بیشتر آشکار می شود. اگر بلافاصله پس از انجام فرآیند از بین بردن رنگ ، رنگ موی دائمی را اعمال کنید ، باید رنگی را انتخاب کنید که حداقل 2 سطح از آنچه می خواهید روشن تر باشد ، زیرا رنگ آمیزی موهای بسیار متخلخل نتایج تیره و شدیدتر از آنچه در نظر گرفته شده است را ایجاد می کند.

اگر می خواهید همان روز موهای راه راه خود را دوباره رنگ کنید ، توصیه می شود رنگ موی موقت یا نیمه دائمی را که نزدیک به سایه و رنگ طبیعی شماست استفاده کنید و حداقل یک هفته صبر کنید تا قبل از استفاده از یک رنگ دائمی. این اجازه می دهد که تخلخل موهای شما کمی کاهش یابد.

اگر تصمیم دارید فقط صبر کنید تا ریشه ها رشد کنند ، استفاده از شامپوی "بنفش" به شما کمک می کند تا برنج دور نشود.

 

لینک کوتاه: yun.ir/cjuina





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: